SMED - Studies of Meaning-making in Educational Discourses
Miljöuppgifter
Forskningsmiljön SMED är för närvarande vilande.
Forskare
- Joacim Andersson
- Erik Andersson
- Christer Ericsson
- Eva Georgii-Hemming
- Mikael Quennerstedt
- Karin Rudsberg
- Britt Tellgren
- Marie Öhman
- Johan Öhman
- Karin Andersson, Doktorand
- Annica Caldeborg, Doktorand
- Lucas Janemalm, Doktorand
- Karl Jansson, Doktorand
- Nicklas Lindgren, Doktorand
- Joakim Segolsson, Doktorand
Forskargrupper
Forskningsprojekt
- Assessment for Learning (AfL) in Physical Education and Health
- Don't touch! - Pedagogical consequences of the "forbidden" body in Physical Education
- Fostran till rent spel? Ledares och föräldrars agerande inom barn- och ungdomsmatcher i fotboll.
- Fysisk beröring i professionsutbildningar? förekomst och behov
- Idrott och hälsa - ett ämne för lärande
- Idrottsdidaktik
- Improvisation i grundskolans musikundervisning
- Möten med naturen i utbildningspraktik
- Physical education on YouTube
- Religion, ethnicity and gender in physical education
- Skolämnet idrott och hälsa: innehåll och lärande
- Teachers-As-Reserchers Exploring PE-Practice
- Teaching global equity and justice issues through a critical lens
- Teaching traditions and learning. Comparative didactic analysis of science education and physical education and health in Sweden, Switzerland and France.
- TV-spel som hälsofostran