Teknikhuset på Örebro universitet
Bilbergska huset på Örebro universitet

Om du vill besöka oss

I Bilbergska huset på Gymnastikgatan, finns personal inom biologi, kemi, miljövetenskap och lärarutbildningen inom naturvetenskap.

I Teknikhuset på Fakultetsgatan finns vår expedition där du kan komma i kontakt med studievägledare och utbildnings- och forskningsadministratörer. Här finns även institutionsledningen och personal inom bl.a. byggteknik, datateknik, kvalitetsteknik, maskinteknik och matematik.

NT-expeditionen i Teknikhuset har öppet:
Måndag - torsdag 09:00-16:00
Fredag 09:00-12:15 (vi finns tillgängliga via telefon och e-post under eftermiddagen)

Om du har frågor kring din utbildning kontakta gärna utbildningsadministratörerna på utbildningsadm.nt@oru.se eller studievägledarna på studievagledning.nt@oru.se. Vid frågor om utbildning på forskarnivå, kontakta forskningsadm.NT@oru.se

Faktureringsadress

Örebro universitet