Rekordmånga utställare till kommande Campusmässa

Den 5 februari nästa år är det dags för den 14:e Campusmässan på Örebro universitet. Redan nu är intresset rekordstort. Förra mässan hade 72 utställare, hittills är över 80 klara att delta.

– Målet är att vi ska få över 100 företag som ställer ut på mässan och det ser ut som om vi kommer att nå det. Vi har fler företag på väg in och det blir intressant att se hur många vi lyckas få ihop, säger Natalie Henriksson, projektansvarig för Campusmässan 2013.

Campusmässan är en mötesplats för universitetsstudenter och företag. Företag får chansen att möta drivna studenter samtidigt som studenter får möta potentiella framtida arbetsgivare.

– Både studenter och utställare är nöjda med mässan. Det uppskattas att kunna mingla och kontaktnätverka, säger Natalie Henriksson.

Text: Emma Forsberg