Handelshögskolan vid Örebro universitet

Nordisk Workshop i Ekonomistyrning 2022

Örebro Universitet Novahuset

Foto: Jesper Johanson

Välkomna till den 25:e upplagan av Nordisk Workshop i Ekonomistyrning, NWES XXV!

Efter ett års ofrivilligt uppehåll pga. pandemin önskar vi er hjärtligt välkomna till den 25:e upplagan av Nordisk Workshop i Ekonomistyrning, NWES XXV.

Workshopen kommer att hållas digitalt under en dag, nämligen den 3:e februari 2022 och arrangeras av Handelshögskolan vid Örebro universitet. Ramtiderna för workshopen blir från kl. 9.00 till kl. 16.00.

Anmälan krävs och görs på länken https://axacoair.se/go?OSFAdsd8 (du som redan är anmäld behöver förstås inte göra det igen). Ingen konferensavgift kommer att tas ut. Sista dag för anmälan är förlängd till 25:e januari 2022. Det finns dock ingen möjlighet att presentera ytterligare papper utöver de som redan har skickats in. Konferensprogram och zoom-länk kommer att skickas ut till de som anmält sig.

Eventuella frågor mejlas till This is an email address.

Sprid gärna denna inbjudan till kollegor som du tror kan vara intresserade.

Välkomna!

Organisationskommittén, gm. Jonas Gerdin