Idrottsdidaktiskt nätverk 21 oktober 2024

21 oktober 2024 15:15 – 17:00 Lokal meddelas ungefär en vecka innan nätverksträffen till den mailadress du anger i anmälan.

Barn som joggar i trappa

RUC - Regionalt utvecklingscentrum välkomnar idrottslärare, skolledare, lärarutbildare och forskare inom idrottsdidaktiska områden till ännu en nätverksträff.

Elevers trygghet och lärande i idrottsundervisningen

Välkommen till en frågedriven nätverksträff, där vi tillsammans för samtal om elevers trygghet i idrottsundervisningen i syfte att främja deltagande och lärande. Hur kan ett positivt lärande- och diskussionsklimat skapas i idrottsundervisningen?

Nätverksträffen leds av Annica Caldeborg, Patrik Gerdin, Rasmus Karlander och Karin Sjödin, samtliga verksamma inom idrottsvetenskap vid Örebro universitet.

Annica Caldeborg
Patrik Gerdin
Rasmus Karlander
Karin Sjödin

Individuell anmälan krävs. Deltagande är kostnadsfritt. Vi bjuder på kaffe.
Anmälan är bindande och uteblivet deltagande kan komma att debiteras. Meddela därför eventuell avanmälan i god tid.

Anmälan öppnar vecka 35.

Välkommen!

Vid eventuella frågor kontakta
Jenny Rosén, administratör RUC - Regionalt utvecklingscentrum