AI Impact Lab | Nyhetsbrev

Man läser nyhetstidning.

I vårt nyhetsbrev publicerar vi information om både avslutade, pågående och kommande regionala projekt och event. Vi tipsar också om nationella satsningar som kan vara av intresse för näringsliv och offentlig sektor i Örebroregionen – samt mycket annat matnyttigt inom AI. Läs vår tidigare nyhetsbrev och prenumerera, så missar du inte kommande nyhetsbrev.

Anmäl dig till AI Impact Labs nyhetsbrev

Med anmälan samtycker jag till att mina uppgifter i anmälningsformuläret hanteras av Örebro universitet för detta event under den tid som aktiviteten pågår. Lämnade uppgifter kan rättas och även raderas genom att kontakta ansvarig för eventet.

Mer information om hur Örebro universitet hanterar personuppgifter finns på sidan Behandling av personuppgifter vid Örebro universitet.

Jag förstår och godkänner att Örebro universitet behandlar mina personuppgifter i enlighet med ovan angivet ändamål och gällande dataskyddslagstiftning.