Restaurang- och hotellhögskolan

Anmäl dig som adept

Anmälningsformulär för adepter/ studenter

AVSNITT 1: Dina Kontaktuppgifter

1.5. *Goda och väl fungerande mentorskapsrelationer skapas när båda deltagarna har tid och vill träffas under den planerade tiden för programmets gång (från början av oktober till och med april). Det är därför viktigt att vi ställer frågan om det här är något som du kan åta dig?:
1.6. *För att kunna gå vidare, vänligen bekräfta att du har läst och accepterar vår dataskyddspolicy:

AVSNITT 2: Dina framtida yrkesval

2.3. *Är det några särskilda yrkesområden som du är intresserad av att arbeta inom? Välj tre områden, ett från varje lista:

2.4. *Utöver erfarenhet inom särskilda yrkesområden, finns det några andra typer av erfarenheter som du hoppas att din mentor har?:

Bredd av erfarenheter – t.ex. från olika yrkesroller/branscher/organisationer
Erfarenhet av att arbeta i en roll inriktad mot vetenskap/forskning
Erfarenhet av att arbeta med mångfaldsfrågor – t.ex. kön, tillgänglighet, kulturell
Erfarenhet av att arbeta utomlands eller i en internationell miljö
Erfarenhet av att bygga kontaktnät
Erfarenhet av ledarskap/chefspositioner

AVSNITT 3: Övrig information

3.2. *Med vilka tre egenskaper skulle du vilja beskriva dig själv?:

OBS: Det finns inga rätt eller fel svar, och du skulle säkert kunna välja fler än tre, men välj de som du tycker passar bäst! :)

3.3. *Välj tre egenskaper som du skulle uppskatta hos en mentor:

Tack för ditt intresse för Mentor Match Grythyttan! Klicka på "Skicka" nedan för att avsluta din registrering.