Musikhögskolan

Bekräftelse och anmälan av instrument

För att vi ska kunna planera för ditt färdighetsprov här i Örebro måste du bekräfta att du verkligen kommer till proven. Du ska även anmäla vilket instrument du söker på.

L-proven (instrument/sång) samt G1-provet kommer genomföras digitalt via inspelade filmer. G2 och G3 kommer att genomföras måndag 19 augusti.

Sista dag för bekräftelse/anmälan är den 15 augusti 2024!

Anmälan och bekräftelse till G- och L-prov

Ange vilket eller vilket L-prov du ska göra.

Kryssa i vilket L-prov

Behandling av personuppgifter

När din anmälan är inskickad kommer Örebro universitet att behandla dina personuppgifter, med syftet att handlägga och administrera anmälan. Uppgifterna kommer att behandlas fram tills dess att ärendet är handlagt, därefter hanteras uppgifterna enligt riksarkivets regler.

Mer information om hur Örebro universitet hanterar personuppgifter finns på sidan Behandling av personuppgifter vid Örebro universitet.

Processing of personal data

Örebro University will process the personal data you have entered above, for the purpose of administering your case. More information on how Örebro University processes personal data can be found on the webpage Processing of personal data at Örebro University.
Jag förstår och godkänner att Örebro universitet behandlar mina personuppgifter i enlighet med ovan angivet ändamål.